fredag 18 december 2009

Nu Har jag inte var så jädrans bra på att uppdatera här. Men bättre sent än aldrig!

Nu har man jullov och det känns lite knepigt. Känns nog som vilken helg som helst eftersom det är helg :P Kommer nog kännas när man infinner sig på MQ på måndag kl 12. Kommer bli kul att jobba igen! Träffa kunder och hjälpa kunder!

I veckan har man inte haft så mycket i skolan att göra. Måndag var man ledig, fixade med redovisningen som var på Tisdag. Den gick väldigt bra tycker jag, jag var lugn och pratade sakta och var asnervös, men tydligen hade det inte synts på mig. Skönt. Man blrjar bli lite van att prata inför många samtidigt!
Efter redovisningen så gick jag och Anna runt på noret och kollade lite. Sen bar det av till Djurås för att åka skoter med Andersson, men den startade inte :( Typiskt. Men vi kkörde fyrhjuling istället och det var oxå roligt!!
På onsdagen så hade Upplevelse en Julupplevelsedag. Det var kul att springa runt och tävla och vara finurlig! Och sen på kvällen var det middag och efter det drog vi på Leksands baren och dansade och hade kul. En riktigt rolig dag och kväll!

Igår var det bara avslutning och vi fick utvärdera första terminen och fick lite uppgifter och så. Sen hade jag och Anna mysig Lunch innan hon skulle åka hem. Samuel och Niklas kom oxå över och ville ha lunch.
Jag Frida och Samuel käkade middag på american pizza och sen var det bara hem och dö i soffan. Vi var så sjukt trött. Frida och jag kollade på Tv och åt godis. Härlig kväll.

Idag kanske det blir relaxen och massa MYS. Me like very much!

Men nu ska jag ta och kolla igenom uppgiften vi har fått under LIAn och sen upp och käka frulle och kolla på TV.

Ha en trevlig helg!! Och ett trevligt jullov!

Inga kommentarer: