lördag 19 juni 2010

Efter en underbar helg i sundsvall så ska jag snart ta och bege mig mot Birsta och sedan Gävle! Ska ut och reklamera en tröja till mamma innan jag far hem. Kanske man hittar någonting nytt åt sig själv istället :) Hihi.

I onsdags var vi och käkade på Allstar. Gottgott! Sen Bishops och drack lite cider/öl. Och vad gör inte jag då, jo jag glömmer kameran. Telefonen och kameran låg båda på bordet och jag tar telefonen och går. Jag är ju bara för disträ nu för tiden. en liten "tant" av mig :P Haha.
Men som tur var så hade den lämnats in och jag hämtade den igår! Tacksam.

På torsdagen vart det lite shopping och sing star! Vart en lugn dag/kväll.

Fredagen gick jag på stan och sen mötte jag Emma av en slump så vi for hem till henne och drack kaffe och surrade igenom ett år av saknad.
Vi hämatde upp Anna N vid 15 och skulle handla mat till kvällen. Grilla är bara så himla gott. Det hör verkligen sommaren till.

Kvällen vart så himla rolig och jag har inte skrattat så på väldigt länge :D
Vi åt gott, pratade massa mysiga minnen och skämtade om roliga saker som hänt alla under året! Mycket trevligt. Känns lite tråkigt att åka hem nu igen. Men så är det. Jag kommer snart upp igen!!

Nu ska jag ta och göra mig riktigt klar innan jag ska dra mig söderut!

Trevlig helg alla!.

Någon som har missat hysterin idag.... Not me... AAAAAhhhhh crazy people...

Inga kommentarer: