måndag 7 juni 2010

Jag har inte kommit så mycket länge än att städa åt råttorna och Skrollan. Vad fint och rent dom fick det :P Råttorna vart förvirrade att det var nytt och sprang runt som galningar ett tag. Men nu är dom lugna.
Jag har även dammsugit och tvättat en maskin. Duktigt...

Jag sitter och kollar på H&M s hemsida nu och kollar om jag får nå inspiration till någont billogt och somrigt. Men det verkar inte bättre än att jag blir utan. Men jag har ju ett presentkort på Carlings nu med, så jag ska nog åka dit någon dag och kolla om jag hittar någonting som passar :). Men det ska la inte vara allt för svårt.

har även hittat bilden jag vill ha. 1.6 miljoner. Vart ska jag få dom pengarna ifrån?? :o


Jag sitter och funderar på om jag ska ta en promenad idag. Men jag måste bara ha någon som sparkar mig i rumpan... Jag är LITE för lat idag.. Men blir jag alldeles för uttråkad så kanske det blir en tripp ändå. Men det är inte så varmt ute så jag gruvar mig för kylan.. Man har blivit van med värmen och solen nu!

Men nu hör jag att tvätten är klar.

Inga kommentarer: