fredag 4 juni 2010

Första dagen på sommarlovet började inte så tokigt tycker jag! Vaknade när Peter åkte på jobbet, men det var ju 5.40 så jag tänkte inte alls starta dagen med att kliva upp så tidigt. Så jag somnade om till Tv:n, som vanligt :P och sen när jag vaknade gick jag upp och tog på mig träningskläder och gick ut på en promenad/joggingtur. Riktigt härligt, men det var lite kallt. Men man vart ju varm när man sprang/gick. Jag är sjukt nöjd med mig själv. Brukar vara rätt lat annars. Så nu är det bara att hålla i det hära hela sommaren som jag sagt att jag ska göra. :) Jag får skriva utmaningar till mig själv. Då blir det lättare att göra.

Igår kom jag hem till Valbo vid 15 och så var det vila som gällde innan älsklingen kom hem från jobbet. Då vart det prat om att gå på pizzerian och ta någon öl och mat! Men det var för molnigt och kallt ute så vi åkte och hämtade mat istället och käkade hemma. Kollade på film, Shrek the third och shrek forever after. Var bra, men dom andra än mycket bättre tycker jag. Fösta och andra är bäst.


Vi har även börjat fått lite jordgubbar :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar för köpis! Handla och luncha med Malin! Längesen man sågs sist!


Inga kommentarer: