fredag 11 juni 2010

Sitter nu och väntar på att Annas föräldrar ska komma och hämta mig. Vi ska in till stan och fira en viss liten sötnos som tar studenten. Tiden går så himla fort och jag tänkte igår att det är 5 år sedan jag själv gick i det där tåget och firade att skolan äntligen var slut. Tiden går så fort.

Igår så åkte jag upp till Hogland och efter lunch for jag och mamma in till stan och shoppade lite. Jag köpte en klänning, leggings, halsband och present till Anna. :)
Sen vart jag chaufför oxå, skjutsade mamma och Laila till stan för de skulle på födelsedagsmiddag. Skulle även hämta dem senare på kvällen. Men innan dess så for jag till Ilsbo och kollade på fotboll. Var ett tag sedan man kollade när Ilsbo spelade. Men det var kul. Men kallt ute när solen gick i moln.

Nu ska jag ta och packa ner flaskan och gör amig ritkigt klar tills skjutsen kommer.

Grattis alla studenter!

Inga kommentarer: