tisdag 22 juni 2010

Har för ett tag sedan kommit hem från köpis. Måste dit en snabbis för att införskaffa mig ett par gummistövlar. Om det ska bli nå avancerat fiske i sommar så måste jag ju ha ett par. Och det känns drygt att åka till mamma och hämta min andra. Dryg resa bara för ett par gummisar. Då är det billigare och bekvämare att köpa nya.Kanske inte direkt är ett par gummistövlar man använder sig av när man fiskar. Men jag tycker dom va fina så jag kunde inte låta bli :P


Tagit en paus från balkongen nu, det är så himla hett så man smälter bort. Men det är rackarns så skönt! Klagar inte, bara lite nu när den gick i moln. Men den kommer snart tillbaka.
Sitter därute och lyssnar på musik och läser Dean Koontz. Spännande böcker!


Men nu ska jag dra mig ut igen. Kanske blir fiske och picknick ikväll! Mys!

Inga kommentarer: