måndag 21 juni 2010

Sitter och lyssnar på Lena- satallite nu från Eurovision. Bra faktiskt. Brukar ju ta ett tag innan jag lär mig lyssna på nya låtar. Men den här gillade jag på en gång!

I lördags så kom jag till Valbo vid 13. Härligt att komma hem!! :)
Då funderade vi på om vi skulle åk och fiska, men ingen av oss hade så himla mycket ork till det. Så vi stannade hemma och spelade Super Mario Galaxy :) Köpte det på Media Markt när jag var där. Dom hade ett erbjudande på den så jag kunde inte låta bli.
Vart en mysig lördag med film och kvällfika!

På söndagen så spelade vi lite igen, beroendeframkallande :P. Sen for vi till Älvkarleby och kollade på Fallens dag!



Rätt mäktigt med vatten som forsade. De sa att det släpptes ut ca 1333 badkarl med vatten per sekund när dom släppte på. Det är rätt sjukt med vatten. Och elproduktionen räckte för att värma upp 60 normala hushåll i ett år. Vattenkraft är väldigt effektivt!

Sen for vi hem och lagade mat. Vi skulle Grilla, men det var redan någon som hade tagot grillen på gården så vi fick steka köttet istället. Men det var riktigt gott ändå. Åt bara kött, sallad, sås och bröd. Skippade potatisen. varken jag eller Peter gillar det så mycket och så blir man så sjukt mätt om man äter potatis till.
Sen vart det film och mys. :) Kollade på The Shining. Var jätte längesen och den var egentligen inte så skrämmande som den var förut. haha..

Nu ska jag återgår till att flytta över allt från min hårddisk till en ny. Mamma och pappa ska få min och jag har fått en ny större!! :)

Sen blir det lunch med Malin!!

Inga kommentarer: