måndag 14 juni 2010

Vaknade med värsta förkylningen och ont i halsen idag... :( Det verkar inte så kul att bli sjuk nu. Det är ju sommar. Jag sitter i soffan just nu och halvfryser lite grann. Jag tänkte att jag skulle städa lite innan jag hoppar ner i badet och värmer mig lite. Skönt.

Helgen har vart, fartfylld och lugn på samma gång.

Studenten på Fredag. Anna var så fin och jag lyckades hålla mig från att fälla en tår.

Älskar verkligen kortet som de har valt ut ;)

Synd bara att vädret inte riktigt var på våran sida, men det regnade inte mycket iaf.
Sen vart man med tjatad ut på krogen och det var riktigt jävla kul. Har aldrig festat med Erik och Anna förut! Vilket var synd, det var skit kul. Även att vi fick sitta och vänta på skjutsen hem i 2 timmar. Och så klart hade man glömt att bussen går 2.20 nu istället för 1.20. Så vi hade kunnat tagit den hem. Men är man full och dum så är man. haha. Men vi hade riktigt kul på Statoil iaf.

Lördagen sov man rätt länge. Och man var rätt trött hela dagen. Men sen kom Peter till Hogland och det vara bara att duscha och göra sig klar för ännu en kväll ute. Var på texsas och käkade med Åsa, Ola, Carolina och Peter. God mat, men man vart så himla mätt att man inte kunde gå nästan. Hihi. Sen vart det mys och surr hemma hos Åsa. Och sen tog jag och Peter 00.20 bussen hem till mig!

Söndag sov vi oxå länge. Härligt. Vi packade ihop och städade mig så stökiga rum. Förstår inte hur det kan bli så stökigt hela tiden. Kan vara hemma i 30 minuter så ser det ut som ett bombnedslag. :P hehe.
Sen for vi till Älgered och firade Peters pappa som fyllde år. Fick tårta och kaffe. mums.
Sen hem till Valbo igen. Käka pizza och somna på soffan. Härligt avslut på söndagen.

Idag ska jag lämna in min telefon oxå. Hoppas dom kan laga den, eller att jag får en ny. Så den inte är vattenskadad. Då lagar dom den ju inte alls. Vill inte att den ska krångla längre. Håll tummen.

Nu städa sen bada. Jag fryser

Inga kommentarer: