onsdag 16 juni 2010

Piggare idag. Men man har sovit så himla länge så man är ändå seg och trött. Men jag ska dricka mycket vatten och vara uppe idag innan man beger sig mot Sundsvall. Kul att komma dit igen, men just nu känns det som att jag vill ligga i sängen och sova hela dagen. Men det får en inta att må bättre. "Så opp och hoppas det är sol idag"

Har tvättat två maskiner oxå redan. Eller den ena är klar och den andre håller på därinne. Duktig hemmafru ;) Hehe.

Igår när Peter kom hem så gjorde vi inget spec. Kollade på film, läste och badade. Eftersom jag sov så mycket på dagen så hade jag lite svårt att somna inatt. Kollade på Simpsons och hörde snarkningar så man vart ju inte så stressad av dem eller. Men till slut så gick det.

Nu ska jag packa lite inför resan och sen frulle och sen bara vara innan jag måste fara. Kolla upp när tågen går måste jag göra med.

Hej hopp!

Inga kommentarer: