tisdag 29 juni 2010

Får klaga på vädret om ni saknat mig :P
Det har ju vart kanon väder nu i några dagar och jag klagar då rakt inte. Har vart så himla skönt och jag har blivit brun :) Me like.

Midsommar var underbar! Trevligt sällskap, gott att drick och äta och bada badtunna. 45 grader när man sätter sig, det är inte illa det. Men när 4 frusna tjejer klev ner så sjönk tempraturen så gubbarna kunde sätta sig med ;) haha.

På lördagen var det meningen vi skulle fiska, men det började regna litegrann. Inte kul. Så vi for hem till Hogland och grillade korv istället. Sen lessnade vi på väntandet och for hem till Valbo istället. Där det blev myskväll!!

På söndagen for vi till Järbo och fiskade. Eller jag solade mest! Det var så himla hett och härligt ute. Mådde som en prinsessa! Vi tänkte även tälta där, men det fanns inte så bra ställa att slå upp tältet på så vi for hem istället.

Idag så ska vi fixa lite inför imorgon! Ska bli skönt att åka iväg och bara vara, fiska, sola, vandra.
Längtar!!

Men nu ska jag fixa lite med packning som finns hemma redan.

Inga kommentarer: