onsdag 4 november 2009

GODMORGON

Idag kommer det bli en fantastisk dag!

jag har sovit rätt så gott. och jag ska inte klaga på att jag har ont i m
agen. För jag ska övervinna smärtan och vara glad och sprallig idag. Det har jag bestämt mig för. :)
jag och Frida ska ju till Borlänge och bara vara och kolla in en massa folk. Svulla (för det får man en dag som denna) och bara tycka om varandra :P

Igår så satt jag med arbetet till klockan tolv. Gick smidigt. Inte riktigt klart men det är inte långt kvar. Fixar det på 15 minuter nu :P

Lilla Lo ville ha lite uppmärksamhet igår med och la sig på lite mysiga ställen och lät så där ynkligt som bara hon kan.
Här ligger hon i min väska

Nu ska jag ta och fixa lite med dom där sakerna jag måste göra så vi kan fara sen.

....::Idag blir det en fantastisk dag:::....


Inga kommentarer: