söndag 22 november 2009

Jag vill tatuera mig., Men jag vet inte vad. Men jag vet vart iaf och jag bara längtar tills jag kommer igång med ritningen och vad jag vill göra och när den väl sitter där.

Helgen har vart grymt kul, men över jävligt trött har jag vart.
Christer hämtade mig i Sandviken och vi for hem till han och käkade asiatiskt och drack vin. Sen kom Peter oxå hem och gissa om jag vart glad! Saknade så mycket. Sen festade vi, var ner på stan i minuter och sen hem och efterfestade. Hihi., Somnade 7 halv åtta och vaknade halv 10.
Var till Sandviken och badade igår och sen var det fest igen. Men jag orkade inte för jag hade inte sovit nått på hela natten och dagen så jag var chaufför istället. Lika bra det. Sen fick man sova hela natten.

Idag har vi vart på American pizza och käkat och kollat på film. Peter och nu hos sin kusin och byter däck. Jag orkade inte hänga med. Sen blir det film hela kvällen. Pratade om att kolla på New Moon. Men jga tror inte vi orkar ta oss hemifrån in till Gävle. Hehe.

Nu ska jag kolla på TV och kanske somna en skvätt.

Myssöndag är alltid välkommen!

Inga kommentarer: