lördag 28 november 2009

Nu var det ett tag sedan man var ute och uppdaterade sig här. Men man har haft många bollar i luften och mycket att göra. Tisdag kväll kom Jonas ner och hälsade på :) Var mycket trevligt. Onsdagen var jag i skolan på morgonen, sen for jag, Jonas och Frida till Borlänge och shoppade lite.
Jag köpte en jätte fin klänning på H&M för bara 99 kr. HUr billigt som helst och den var HUR snygg som helst!Svårt att förstå att den bara kostade 99 kr. Men jag är super nöjd. KOmmer nog bli en nyårsblåsa. Men det är ju ett tag dit så man kan har ändrat sig om den saken.

Sen vart det Tacos kväll och mys.
Torsdag åkte jag hem med Johanna och Ellen :) SKönt att komma hem tidigare än planerat. Vi har ett nytt projekt i skolan som vi gör i Hudik så det var därför vi åkte hem. Vi ska julskylta på Fasett. Var där hela dagen igår och pysslade och det vart jätte bra. Och det gick smidigt.
Idag ska vi träffas kl 14 och fortsätta med nästa fönster. Cirkusjul. SPännande.

Men nu ska jag ta och göra mig klar och mysa lite med hundarna innan jag ska fara.

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Inga kommentarer: