måndag 2 november 2009

Så det var den dagen det.
Har vart på Clas Ohlson och haft en föreläsning om företaget. Hm, vad gav det mig? Men det var la kul att komma ut i luften lite. Fick kolla in huvudlagret, som för övrigt var MEGA stort och man fick svindel av höglagret... Hua tänk att vara robot där.

Helgen som vart har gått bra, men vart lite jobbig, Hänt mycket. Fredag var det bara att sätta sig på tåget 05.28 pigg och glad. Haha nja kanske inte.
Sen MQ till 15 och sen fika på stan med Micke. Hem till hogland och käka 3 rätters och dricka vin. Mega mys med mamma och pappa. Var en riktigt trevlig fredagkväll.

Öppna spisen hos mamma och pappa. Mamma hade gjort fint med ljus!! Mysigt!

Men jag var jätte trött. Hade ju vart vaken sen 04.45. så somnade gjorde man fint den natten.
Lördagen for jag till Sundsvall och skulle luncha med John, och fika med Andreas. Den enda jag hann med var John. Råkade dra med honom runt hela Birsta och leta dator. haha. inget fund gjorde jag då heller. Och till råga på ALLT så går min telefon sönder... Vart så jävla less och arg då.

Men det gick över när jag kom till Bite Line och mina underbara satt där och GUD vad jag har saknat.


Vi hade det mysigt och det var rätt tidigt för mig ändå. Gick och hejade utanför stadshuset och sen var det sova som gällde. Vart så jävla trött och sliten så jag åkte hem och sov.
Skönt värre.
Sen på Söndag så skulle Jonas med mig på Expert och kolla på dator där. Missade den på lördagen. Men det öppnade inte förän 11 så det vart Charm för lite frulle. En cola :P Haha.
Men sen for jag på Expert och jag hittade min dator.

Så himla fin och bra. Håller på att installera massa program på den nu och för över från den gamla datorn med det tar lång tid. Men när det är klart så blir det KANON!!

Men nu ska jag ta och sätta igång med städningen lite oxå. Så det inte ser fördjävligt ut här sen. :P Lilla Lo kommer ju och hälsar på mig :) Sötnosen. Ska vara kattvakt i tre dagar.

Tjo flöjt. Hjälp mig städa....

Inga kommentarer: