fredag 6 november 2009

SOVMORGON

Tog en extra lång sovmorgon idag då det verkligen behövdes. Mycket utvilad nu, vilket inte kommer gynna min underbara pojkvän när han kommer hem från jobbet om 3 och 1 halv timme :p Men han känner mig nog vid det här laget. ;)


Jag ska läsa lite projektledning nu tänkte jag. Eller kanske första ta ett bad. Hm. Beslutsångest. Frulle garanterat först så jag får lite energi. Men iaf så ska det pluggas och sen fundera ut om allt är värt det som är. Måste verkligen komma underfund med vad jag gett mig in på.
Leksand är litet. Men utbildningen ger mycket.
Får ta tag i det hela och fixa till det. Men annars mår jag bara fint. Överanalyserar allt som vanligt bara.

Men nu ska jag nog lägga mig i snön (som inte finns) och drömma mig bort en sväng kanske gör a en snöängel..
Haha ja ni ser ju knäpp jag blivit av dalaluften...

Inga kommentarer: