torsdag 19 november 2009

Nu har man flyttat "hem" igen. Har haft det jätte bra i samuels stuga, ensam med Mysigaste katten i hela Leksand. Men jag måste medge att det är skönt att vara hemma igen och sova i sin egen säng.

Så nu ska jag lägga mig ocg läsa lite PL och sen sova så skönt. Måste vara pigg och utvilad imorrn.
Ska till valbo! :) Äntligen. Var två veckor sen jag och Peter träffades. Men han kommer dit på lördag för han ska fira sin mormor som fyller 80.
Så jag ska umgås med hans kusin imorrn kväll. Han är så snäll och ska hämta mig i Sandviken. :9 Skönt, då slipper jag åka buss från Gävle. Tack tack Snälla Christer!

Klippte luggen igår med. Vart inspirerad av gamla bilder så jag tog saxen och klippte själv :P Vart mycket bra!!



Sen var frida här och skulle plugga, men det vart inte så mycket av med det. Men vi käkade pepparkaksdeg



Skrattade mycket och kollade på resor. Vi ska utomlands. :) Härligt! Jag vill åka Nuuuu!!! :D
Men den som väntar på nått gott!

Men nu ska jag hoppa upp i min säng och sova!

G´natt

Inga kommentarer: