torsdag 5 november 2009

jag ser det snöar jag ser det snöar det var väl roligt hurra.

Små fina lätta flingor dalar sig ner mot backen. Det ser så mysigt ut. Gillar nog snön nu när den väl kommer. Iaf när det inte är så himla mycket.

Igår var en dag som jag helst hade hoppat över. Iaf på eftermiddagen.
Åkte till Borlänge med Frida 11 och det var mysigt, men jag hade ont. Vi fikade, shoppade och bara myste. Kl. 14 åkte vi tillbaka igen och jag gick hem och la mig och tyckte en gnutta synd om mig själv. Men kl 17 var det bara att ta cykeln ner på Noret för jag skulle klippa mig! Vilket vart jätte bra. nöjd. Vart inte sån stor förändring, men luggen vart lite kortare och man fick en frisyr fast det inte var en drastisk förändring. Sen hem igen och då orkade jag inte ens leva längre. Hade så jävla ont att det var bara att ligga still och bara vila.
Fick verkligen en jävla massa skit för det. men dom får gärna ta smärtan så kan dom se hur skönt det är att vara människa då...
Men nu har jag gjort dom där jävla uppgifterna så dom ska bara vara jävligt nöjda... Nu orkar jag inte med nå mera....

Hm, vad negativ jag blev idag.. Men ibland orkar man bara inte med att vara sig själv och positiv. Så odag är det en sån dag..

Lilla Lo ligger och myser med mig i soffan nu! Hon är så gossig ena stunden och sen blir hon hur busig som helst och nu är hon gossig igen :P
Lämna oss aldrig söta kisse :)

Nu ska jag ta och äta någonting och börja skriva i drömstart.nu

ha en bra torsdag. Imorrn åker man till Norrland. jag vill åka NU...

Inga kommentarer: