måndag 16 november 2009

Tillbaka i Leksand och en dag har gått.
Resan tillbaka gick bra. Körde från Bollnäs och det var rätt dåligt väder. Dimmigt och ibland regnade det. Mötte inte en bil på hela vägen mellan Edsbyn och Rättvik. Lite läskigt. Och det låg en räv och lura i diket och skrämde livet ur oss med. Men som sagt, vi kom fram!!

Sitter hemma hos Samuel nu, där jag ska bo denna vecka. Han är hemma i Uppsala och behövde kattvakt. Så man ställer självklart upp. Både Anna och jag känner att det är dumt att ha henne i stugan när folk klagar på det. Så det var bara att packa sin väska och gå bort hit och göra sig hemmastadd! =)

Tänkte dela med mig av lite bilder från helgen:



Det var lite bilder det. Hade en mysig helg!
Nästa helg så hoppas jag bara att jag får träffa Peter. Var längesen nu. Saknar.

Nu ligger Lilla Lo och trycker upp sig mot mitt ansikte och är dunder gossig. kurrara så grannen hör tror jag. Så jag måste nog gossa med henne nu innan skissen kl 19.

hade bra så länge!

Inga kommentarer: