måndag 9 november 2009

Godmorgon till ännu en ny vecka. Vet inte vart allt tar vägen... Man hinner ju knappt med att andas snart...

Är kvar i Valbo just nu. Åker tillbaka i kväll. Är inte så sugen på det. Men man måste väl...

Har haft en mysig helg. Fredagen vart det till att plugga och sen en sväng på Interpool. Dock vart det inte biljard som vi åkte dit för. Hehe.
Lördag vart det en lång sovmorgon och sen bar det av till Hogland. Syster och hennes kille var där oxå. Mysmiddag och bara ta det lugnt. Riktigt trevlig kväll!
Söndagen gick jag och Peter en promenad. Vi tänkte ta oss till Krabbtjärstugan, men det var på tok för långt att gå så vi vände och gick hem igen och sköt lite, men pistolerna hade legat i bilen flera dagar och det var inte så bra det.. Dom var lite tröga så det vart tv istället innan vi skulle hämta Åsa vid bussen och fara till Älgered och äta middag och fira Farsdag. Trevlig värre och mycket god mackaronilåda. Längesen man åt sånt! :)
Sen bar det iväg mot Valbo igen och film, macdonalds och chips. (Som om man inte ätit hela helgen:P)

Nu ska jag snart ta på mig lite kläder och ta en liten promenad. Få lite luft och samla tankarna lite, Fast jag tror jag ta det om e stund. Ska läsa lite först hade jag tänkt.

Inga kommentarer: