söndag 15 november 2009

Nu har man kommit tillbaka till Hogland igen och ska vila lite innan maten och innan man måste packa ihop sin "lilla" resväska och bege sig mot Leksand igen. Mycket skönt att man får skjuts hela vägen till dörren. Skönt med någon som ska åt samma håll.
Åkte med Susanna hem oxå, det blir både billigare och roligare att åka flera. :)

I fredags när man kom hem så var Britt-Maria och Sven-Erik, Farfar och Melida här och hälsade på. Trevligt! Massa surr och lite cider för min del. Men dock en tidig kväll då jag vra så himla trött.
Lördagen skulle mamma och pappa upp till Sundsvall så jag hängde med. Hälsade på Andreas och sen vara med Jonas, Peter och Pan på kvällen. Lite cider och mycket skratt. Trevlig kväll!
Idag så har jag vart på Birsta, hälsade på Johan på Expert (Gamla grannen i Sundsvall) Sen MQ en sväng och sen var det dax att ta bussen hem hit.

Nu ska jag lägga mig på soffan och bara kolla på TV och kanske sova lite middag :P

Skönt att man for hem och inte stannade i Leksand känner jag..

Inga kommentarer: