måndag 12 april 2010

Förbannade jävla skit.. Nu har man blivit sjuk oxå.. Så typsikt när man verkligen skulle vilja vara ute i det vackra vädret och njuta. Kanske iaf tar en titt ut på balkongen sen när solen tittar dit. Man mår ju som sagt bra av solsken och värme.

Iaf så har min helg vart mysig, lugn. I fredags så slutade vi efter provet, som för övrigt gick bra. Bara 1 prov kvar nu. Så då for jag, Isa, Alle och Ax hem till Gävle för ledighet!
Peter kom hem strax före fyra och då åt vi mat och sen på kvällen for vi till Danne och hälsade på. Han, Malin och Christer spelade TP. (Hatar det spelet)
Vart en relativt tidig kväll, jag mådde inte så himla bra redan då.
På lördagen var vi bara hemma och kollade på film och myste.
Igår var vi och sköt luftpistol och pantade burkar och sen hem och lyxa med årets första grillning! Mums vad gott det var. :) Dock vart jag mycket sämre igår så jag stannade hemma från skolan idag och det var tur det, för jag mår inte alls bra.

Så dagen kommer bli riktigt rolig... NOT. Kommer tycka synd om mig själv för att det är varmt ute och solen skiner och jag måste ligga här och tycka synd om mig själv.

Inga kommentarer: