måndag 19 april 2010

Första dagen på MQ avklarad. :) Den har gått riktigt fort och man han knappt med sig själv. Men den har vart underbart kul och jag känner att det var ett bra val av mig!!
Dom här veckorna kommer bara att flyga fram och jag är i staden som jag trivs bäst i!!!
Skönt att slippa oroa sig för att köra fel, eller inte hitta något att göra eller så. Här finns ALLT!! Me like.

I helgen vart det mycket festa och lite sova.
Fredagen började med solning och sen luncha med Lene på stan! Mums, kycklingsallad.
Sen vart det utgång med Christer och Peter. Vi dansade och hade jätte kul hela kvällen/natten.
På lördag åkte jag upp till Hogland och packade inför 5 veckor i Sundsvall. Sen for man hem till Therese och Robert och festade och grillade. Hur gått som helst!! Älskar grillat. Nu är det vår. :)
Sen vart det spel och mycket vätska slank ner ;). Kom inte i säng och somnade förens 4 på morgonen. Gissa om man var sleten då.
Sen upp och fara hem mitt på dagen, för att sen åka till Sundsvall och bosätta sig hos Sofia.
Och då vart det ju ganska sent för vi satt och surrade på till 00 någon gång.

nu är Sofia på jobbet och jag är hemma med barnen.
Dom är så snälla och söta nu :) Hihi.

Nää nu kanske man ska se till att få Zack i säng och sen själv hoppa i säng och mysa sig själv till söms.. Sakna sova bredvid dig nu.

Godnatt och sov sött, dröm om alla småkryp du mött ;)

Inga kommentarer: