onsdag 28 april 2010

Sitter och dricker en kopp te nu och njuter av att det enda som hörs är bruset från fläkten på datorn. Skönt att det kan vara tyst här med.

Ännu en ny vecka på MQ och jag trivs mer och mer. Jag saknar verkligen jobbet och alla runt mig. Så jag gjorde verkligen ett bra val och valde MQ som min Lia denna period.

Men jag har ju inte bara vart duktig. Har ju gjort illa handen på något konstigt vänster så jag måste ju gå med handledsskydd på för att inte överanstränga mig. Men det går ändå ganska bra tycker jag.
Men jag känner mig aningen handikappad.

Nu har Bella kommit hem så vi har torkat hundkiss och blivit äckligt blöt om fötterna. Luktar inte gott...
Men förhoppningsvis så luktar det godare imorrn.

Men nu ska jag ta och gå och lägga mig och läsa lite (mkt och i den meningen), jag är himla trött idag.

Godnatt och sov gott!! :)

1 kommentar:

stin sa...

ja just ja du jobbar ju där haha ja då förstår ja att du slänger några glimtar då å då ;)