fredag 16 april 2010

Solen skiner :) det gillar vi.
Men varför känns det såhär... Jag vill ju bara att allt ska bli bra och så blir det inte det.
Det ska alltid vara någonting som kommer i min väg och som jag måste grubbla på. Har inte sovit så mycket inatt. Har jag somnat så har jag bara drömt en massa dumma saker. Jag vet inte varför jag måste tänka så mycket och varför jag tar åt mig.
Kanske för att du gör helt fel och jag inte vet om jag kan lita på dig eller inte.....

Kan jag lite på dig??

Jag vet faktiskt inte och det gör mig galen och förvirrad att inte veta.
Men nu ska jag inte tynga ner andra....

Idag ska jag till Gävle och luncha med Lene! Är inte varje dag det händer, så det ska bli jätte kul!
Sen vet jag inte alls vad som händer på kvällen när Peter kommer hem. Någonting mysigt hoppas jag!

Men nu ska jag ta och fixa lite. Kanske gå och sola. Skulle behövas. :)

Inga kommentarer: