tisdag 6 april 2010

Dålig uppdatering nu men det har ju vart påsk och sånt skit. Pappa har fyllt 50 och jag har vart fullständigt ledig ett bra tag nu. Därför tar det lite emot att koma tillbaka till skolan. Hade hellre gjort något annat nu. Tur att LIAN infaller snart och jag kommer vara på världens bästa MQ med världens bästa människor. :) Då kommer jag tillbaka till verkligheten igen.

Sitter vid Fridas dator nu och finular med Photo Shop like usual... Haha, det tar tid sånt här. Men nu är jag nöjd iaf och det är bra. Måste bara skriva ut på skolan imorrn och sen lämna till Emmi. Sen är jag klar, förutom provet. Men det går som en barnlek :P haha. NOT... Måste plugga.

Men nu ska jag ta tag i Marknadsföringen iaf. Ta en dusch först så man känner sig mys och sen åka och köpa lite godis kanske så man får nån pepp till att plugga :P haha.

Trevlig kortvecka. Vill ha helg nu igen...

Inga kommentarer: