torsdag 29 april 2010

Har precis tagit ett välbehövligt bad! Underbart, men som vanligt så kan jag inte ligga så himla länge innan det spritter i kroppen och jag blir rastlös. :P Men jag låg iaf en kvart i det heta vattnet och man känner sig uppmjukad redan! Ska ta och måla naglarna om en stund. Lägga mig på sängen och läsa lite medans det torkar.
och efter det så ligger jag nog kvar i sängen och sover lite. :)

Imorrn är jag ledig och det kommer bli en härlig dag! Ska på stan med Sofia och det ska hända någonting med mig imorrn som jag inte räknat med. Men det kommer bli så himla bra!! Jag bara längtar. Kommer upp bilder när det är klart! ;)

Och jag längtar till efter sommaren oxå (inte att den är över) för då ska det oxå hända någonting spännande med mig!! :) Mkt nu!.

Nu ska jag be grannbarnet gå hem och sen ska jag och Zack fika lite och han ska hoppa i säng!!

Godnatt och dröm sött!!!

Inga kommentarer: