söndag 25 april 2010

Nu är denna helg oxå över. Den har vart riktigt rolig, men nu är jag riktigt trött..
I fredags var vi på boda borg och hade det skit kul, hade ont i kroppen sen iaf kan jag lova. Och i hadnen som jag fick på morgonen innan. Inte så smart att vara och klättra och ha mig med en trasig hand. Men det var sjukt roligt iaf.
Sen fick man skjuts av Christer till Valbo! Var en mysig hemmakväll bara.

På lördagen åkte vi Eckerö linjens dagskryssning. Det var hur kul som helst, men man var rätt seg när man kom hem. Men vi var hemma redan vid 22,00. Så då vart det lite TV och sen sova!! Vaknade i morse och var lite halvbakis. Men nu är det bättre.
Nu ska vi snart grilla, hur gått som helst.
Man vart riktigt överraskad av min sambos ide :) Härligt.

Men nu ska jag ta och hjälpa till med maten och mysa lite! :)

Puss och kram

Inga kommentarer: