tisdag 13 april 2010

Godmorgon säger jag till en ny morgon med sol! =) Men jag är fortfarande sjuk (dock mkt piggare) så jag får inte vara ute allt för länge. Men jag ska ta en tur på balkongen när solen tittar dit senare idag, då det är lite varmare oxå. Men det är redan 7,8 plus i skuggan. Lovande!!

Igår så vart det bara en enkel film och spelkväll. Riktigt mysigt. Och popcorn och te såklart. Mums.

Kollade på en dokumentärfilm (minns inte vad den hette) Men den var verklighetsbaserad om en kvinna dom förnekar att sin man har tagit självmord. Hon är psykolog och är säker på att det finns väsen därute som för bort människor, gör tester och sedan för tillbaka dom tryggt hem igen.
Vilket hon senare tror händer sin dotter. Man får se en massa filmer som är inspelade i verkligheter och det gör en väldigt förvirrad, men jag har väldigt svårt att tro på att det ska finnas aliens.. Men filmen var okej. Absolut värd att se tycker jag.

Idag ska jag göra lite skolarbete som har blivit lite försenat. Men ibland så kan det lätt bli så. Imorrn ska jag även ha prov. Grafisk Grund. Ska dit och göra provet och se om jag orkar vara kvar annars åker jag hem och vilar.

Men nu är det dax att sätta igång.

Inga kommentarer: