onsdag 7 april 2010

Godmorgon!

Idag har jag tagit lite sovmorgon, kände att det behövdes. Mår inte så bra, så jag stannade hemma från skolan idag. Bättre så att stanna hemma och kurera på en gång än att bli sämre och liggandes i flera dagar. Hatar att vara sjuk.
Så dagen idag kommer ägnas till marknadsföringen. Har Nivåkontroll på Fredag så det är bara att sätta igång och plugga. Och så kommer jag att fixa lite till Emmi. Nu när jag ändå inte kan skicka in det idag så kan jag lika gärna göra lite extra.

Somnade jätte fort igår när jag gick och la mig, minns inte ens att jag stängde av TVn. Men när jag vaknade imorse så var den avstängd. :P

Vill ha!

Tycker den här bikinin är jätte fin. Måste snart ta och kolla in vad som finns inför sommaren så man får något nyss och snyggt! :)

Men nu ska jag börja med lite Frukost och sen läsa lite.

Ha en bra dag!



Inga kommentarer: