fredag 30 april 2010

Godmorgon i stugan.
Skönt med sovmorgon och ledig dag idag. Vaknade till när Sofia kom hem, men sen somnade man om igen och nu ligger hon och sover och jag ska snart ta och gå upp till Zack och kolla vad han gör. Han vill ha sällskap den lille krabaten.

Igår så satt vi och pratade om att vi ska på himlabadet när det är klart i sommar och bada! Och Zack sa att jag kunde bo här hela sommaren :) Så Sofia frågade han om han tyckte om att jag var här och det tyckte han. Har är bara för söt! :) Hihi.

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda. Ska in till stan och gå på systemet iaf.Ska ta och smaka Bacardi Brezzers nya sommarsmak!! Mango. Kan inte misslyckats :)
Sen ska jag fixa med lite andra saker som jag längtar tills det är klart. Jag blir besviken om det inte finns kvar något i min färg. Men svart är väl inte så svårt att få tag på?? Eller?

Men nu ska jag ta och fixa lite i hemmet och vänta på att Sofia ska vakna och vi kan mysa till det idag! :)

Imorrn är det husfest!! Kommer bli kanon!!

Inga kommentarer: