lördag 1 maj 2010

Har precis vaknat nu. Känner att det kanske blev ett eller två glas vin för mycket igår :S Känns i mitt lilla huvud. :( Men jag har tagit en alvedon nu och förhoppningsvis så kommer det att gå över.

Igår var det sista April och vi käkade gott och drack vin som sagt! Lyxade även på med ananaspaj till efterrätt. :) Mums.
Dom hade ett litet majfirande här i Granloholm och vi gick dit en sväng och kollade lite. Mysigt och hett vid brasan.
Fanns även fiskedamm och fika! Så det var ju klart att man skulle fiska ;)


Hade en riktigt mysig kväll!! Men mycket skratt och tokigheter!!

Idag så är det husfest och det ska bli jätte roligt. Men jag känner inte för att börja dricka igen efter min huvudvärk idag. Men det kanske går över snart. Alvedonen hjälper väl snart.

Men nu ska jag ta en dusch för att känna mig fräschare!

Inga kommentarer: