söndag 9 maj 2010

Sitter nu på tåget mot Sundsvall. Rätt skönt. Men det är en ganska dryg resa... Sitter iaf själv och vid ett fönster. Hatar att sitta mot gången och att ha någon annan bredvid mig som ska störa... Haha.

Helgen har iaf vart helt underbar. For ner till Rättvik och gick på marknaden på lördag. Mamma, pappa, Sverker och Carina var där med så vi grillade och hade det jätte mysigt. Sen for jag och Peter hem och korkade upp en flaska vin och satt och pratade hela kvällen! Ingen film, ingen TV. Bara prata och mysa!! Riktigt bra dag/kväll!!

idag så sov vi länge och slog på Simpsons och sov lite till :P Klev inte upp föränn halv ett tror jag. Hihi.
Sen gjorde jag ju nått riktigt klantigt. HAHA. Slog näsan i dörrkarmen... Kan det finnas någon annan är jag till det?? Hm, tveksamt. Men det gjorde jävligt ont kan jag lova.. Och jag är röd nu.. :S Kändes som att huvudet skulle sprängas.. Inte roligt alls. Eller jo lite, men inte smärtan.

Nu ska jag ta och lägga ner det hära. Blir lite åksjuk och så har jag inte så mycket batteri på datorn och orkar inte sätta i kabeln.

Hoppas alla haft en lika mysig helg som jag!

Inga kommentarer: