tisdag 4 maj 2010

Ligger i sängen och tycker lite synd om mig själv nu... Jag har åkt på en förkylning och är typ jätte yr och har feber.. Inte kul alls.
Hade ställt klockan på 7,för att vakna och fundera vad jag gjorde det för.. Jag ska ju inte jobba idag. Men efter några sekunder så kom jag på att jag måste ju skicka Zack på skolan. Så det var bara att pallra sig upp och väcka sötnosen.
Sen kom Robban och Sofia hem och vi käkade frulle och sen somnade man igen och sov till 13. Riktigt skönt.

Har legat och kollat på Glamorama hela kvällen igår och nu på morgonen. Man bara gapar och undrar vad dom tänker med. Men dom är ju framgångsrika så man ska väl inte vara allt för kritisk.

Nu ska jag bara ta det lugnt hela dagen tänkte jag. Kolla in lite fler serier och sova bort det onda i kroppen.

Hajsvajs!!!

Inga kommentarer: