onsdag 5 maj 2010

Mår lite bättre idag iaf och det känns skönt!! :) Men jag är förkyld och täppt i näsan som en tok. Kan knappt andas genom näsan och jag har jätte svårt att andas genom munnen så jag får kippa efter luft hela tiden. Inte roligt alls.

Är hemma från jobbet idag med och det är nog bra för jag blir jätte trött när jag är uppe och rör mig. Hatar verkligen att vara sjuk. Blir så rastlös... :( Finns ju ingenting att göra juh...
Men imorrn ska jag jobba iaf och sen ska jag ta tåget till Valbo och hälsa på min underbara! :) Längtar. Har inte träffats på 2 veckor nu. Och han ligger ju med sjuk nu. Ska hem och kurera honom!


Sofia drog fram ormen igår med. Jag och Robban bara satt och glodde och var jätte rädda... Hatar ormar... Jag ryser bara jag tänker på dom... :S

Men nu ska jag ta och göra någonting av dagen.

Inga kommentarer: