måndag 31 maj 2010

ONE WEEK

Härligt med sovmorgon. Men jag har inte drömt något bra nu på morgon. Tänker inte säga vad det var, för det var så himla hemskt att jag inte vill tänka på det mera... Och saken är inte bättre att jag på senare tid har drömt massa sanndrömmar. Så den här vill jag verkligen inte tänka på.

I helgen har vi haft det jätte mysigt. Fredagen vart vi bara hemma och myste. Handlade mat och lite cider och öl och kollade på film! Jag kom ju hit stax efter 16. så det var inte så mycket att hitta på heller och vi båda var trött.

På lördagen var vi hemma och tvättade lite, täcken och kuddar. Satt och snackade och sen for vi och handlade. Myste till med räkor till kvällen. :)

I söndags så sov vi jätte länge. Och sen låg vi kvar och kollade på film på datorn. Så vi var inte uppe förän 13. Hihi. Sen for vi och handlade mat och spån till råttorna och skrollan. :)
Och vi åkte på en lite tur och hamnade på en öde väg någonstans i ingenstans. Var riktigt roligt att inte veta hur lång vägen var och vad som fanns vid den. Det var lite läskigt faktiskt. Tänkte på alla filmer som man sett när det bor massa konstigt folk i skogen och väntar in nyfikna resenärer. Hihi.
Sen for vi hem och lagade mat, Hamburgare och Rösti! Mums säger jag bara. och shit vad mätt man blev.

Idag så är jag hemma från skolan för att koncentrera på mig på pluggande till provet.. (!) Haha går det bra:P Nja inte än. Men snart. Har ju hela dagen på mig.

Men nu ska jag iaf ge mig själv lite frulle så jag inte behöver plugga på tom mage.

Sista veckan innan sommarlov! :D

Inga kommentarer: