söndag 23 maj 2010

Sitter nu i soffan och lyssnar på hur regnet faller och slår mot balkongen nu. Är mysigt med regn tycker jag, ibland. :P

I torsdags så åkte jag ner till mamma och pappa och packad om min väska för två veckor i Leksand. Kom hem vid 19.00 så det hände inte så mycket på kvällen. Kändes tråkigt bara att det var sista dagen på MQ. Så fort man kan vänja sig vid någonting för att sedan ändra allt igen och vänja sig med någon annat. Hm, men så är det. Jag är snart tillbaka igen och hälsar på!

På fredag så åkte jag ner till Valbo. Vi gjorde inte så mycket på fredagen. Myste och kollade på film och spelade Mario Bros. :)

på lördagen var det så himla fint väder så vi tog oss en tur med bilen. Vi åkte till Gävle och spelade minigolf. Både jag och Peter tycker det är rätt jobbigt att spela för vi är lika dålig och vi vill tro att vi är bättre. Men det gick riktigt bra denna gång :) Vi hade till och med samma poäng i slutet så det vart oavgjort :) Det var riktigt bra tycker jag. Hihi.
Sen tänkte vi att en tur i Furuvik skulle vara mysigt i det fina vädret. Men de hade ju bara öppet för kummunalare då... Hm, det var lite dåligt. Men det öppnar för allmänheten den 29 maj så vi får väl vänta tills dess.Då for vi iaf till Skutskär och satte oss vid havet en sväng! Mysigt! Badade fötterna och solade! Kan ju säga att det var skit kallt i vattnet ;)



Sen åkte vi hem och satte oss på balkongen och solade och det var så himla varmt och skönt. Fick lite färg på sig! :)

Senare idag så ska vi gå och sola uppe vid tempo. Man vill ha lite mera färg innan man ska ta på sig bikini inför sommaren!!

Sen åker jag till borlänge och umgås med min underbara Frida! Sakna mycket nu.

Men nu ska jag umgås med Peter så mycket som möjligt innan jag far!

Inga kommentarer: