onsdag 12 maj 2010

Idag blev det ännu en sovmorgon. Vilket man tackar för. Men jag var upp kvart över sju iaf. Sofia skulle till jobbet och Zack skulle va hemma från skolan så jag fick vara uppe med honom. Och så skulle ju hunden ut. Men det är bara skönt att ta sig en morgon prommis tycker jag. Få lite luft så man vaknar till.
Idag ska jag få vara själv och bygga Catwalk på jobbet. Känns okej, hoppas att det gå bra. Men det tror jag nog att det ska göra. Har ju Anna till hjälp så det kan inte bli fel :) Hihi.

Japp, Sofia lurade in mig i vinträsket igår igen... Var nått glas, och massa surr :) Det är ju trevligt oxå. Men det sätter sig på sidorna och det är jävligt svårt att få bort. Så nu ska här gå ut och gås mycket. Kommer ha jätte mycket tid i sommar så jag få ta och hitta mitt favvo promenad ställe och nöta ut det :P

Var ute och gick med Eros igår kväll både jag och Sofia och knäppte lite kort på honom. Fick ett jätte fint kort som jag tänkte dela med mig av!


Inga kommentarer: