måndag 10 maj 2010

Jag börjar bli en veckoalkis... Ingen att skämta om jag vet. Men nu har det blitt vin varje dag ett tag.. Men bara ett och inte ett fullt glas. Men det är ju jätte gott! Men nu måste jag sluta med det. Måste ta och gå ut och gå och grejja nu känner jag. Börjar bli lite för mycket... :P

Idag så vart Karin sjuk och då slutade jag tidigare jag med för att sitta och göra lite läxor. Men det var fika med Angelica på Charm istället och det var inte igår kan jag säga. Saknar den tid vi hade alla i huset tillsammans. Kommer nog inte bli så igen som det var då. Inte likadant iaf. Saknar det! Men det är bara att blicka framåt och utforska nya marker :)
Sen så fyllde ju Bella 15 idag så vi har haft mysfika och presentutdelning idag! Mysigt värre!

Men nu ska jag ta och gå isäng. Har sovmorgon imorrn. Härligt!!

Godnatt och sov gott!!

Inga kommentarer: