måndag 24 maj 2010

Har precis anlänt till skolan och Leksand. Känns väl sådär. Men jag får se det positiva att det bara är två veckor man behöver vara här. Men undantag för helgen. Sen sommarlov. Så jag ska nog överleva dessa dagar.

Åkte som vanligt lite för tidigt hemifrån så nu får jag sitta här och ha lite dötid. Men så kan det gå. Bättre för tidigt än för sent.
Sitter iaf i dekohuset och dricker youghurt och ska snart sätta tänderna i en persika. Gott sörrni ;)

Igår skulle jag ju åka till Borlänge för att sova hos Frida. Men jag fick inte tag i henne och för sent upptäckte jag meddelandet på FB och då tyckte jag det var lite för sent att åka. Så jag stannade hos älsklingen en natt till. Mysigt värre! Men nu längtar jag bara hem igen. Men som sagt, det är bara 5 dagar, sen helg, sen 4 dagar och sen LOV. Då får vi umgås varje dag.

Det kommer bli världens bästa sommar, bara så ni vet :)

Inga kommentarer: