tisdag 11 maj 2010

Hemma efter en ensam dag på MQ. Karin har vart sjuk idag så jag har fixat och trixat själv idag. Roligt det med, men det var lite ovant att styra och ställa själv. Men det gick bra. Hade Sandra till hjälp! Och det var mycket bra hjälp ska nu veta! :)
Byggde om färgtema på Blueprint och 365 Sunshine. Vart inte 100 % nöjd. Men det var iaf bättre och luftigare an innan. Är så himla mycket som ska in på så liten yta.

Nu har jag suttit och njutit av att det är fint väder ute och druckit tranbärsjuice... Japp det är dax igen. Fattar inte att jag är så himla känslig. Men nu känns det redan mycket bättre. :) Hoppas det går att självkurera. Hatar vårdcentralen... Aldrig fått nå bra bemötande. Det sätter sina spår..

Jag vet inte riktigt vad som kommer att hända ikväll. Ska föreslå för Sofia att vi ska ta en långpromenad. Det är så fint och jag behöver verkligen rör på mig.. Måste komma i form till sommaren så man kan visa sig i bikini! :)

Men nu ska jag kolla upp vad det kan tänkas bli till middag!

Inga kommentarer: