tisdag 25 maj 2010

Nyäten, nerbäddad med filt i soffan. Det är underbart mysigt. Men jag börjar blir lite rastlös, men jag orkar inte hitta på någonting.

Jag har ju bestämt mig nu för att sluta med allt onyttigt och även äta lite mindre. Och det tär lite på socker tarmen kan jag säga. Man är lite trött i kroppen och har inte riktigt all energi som man hade innan. Men jag ska klara det. För nu ska här bli en nyttigare och smalare vardag.

Dock så kommer jag inte att vara en så bra person imorrn, fast inte med mat och godis. Utan jag ska inte till skolan fast jag har lektion. Känner att jag inte orkar med en pepp föreläsning till... Man blir pepp i 5 minuter och sen är man där igen med tankarna om varför man gör detta. Så jag ska vara hemma och gå ut och gå och sola lite tänkte jag! :) Och sen när Frida kommer hem från sitt möte så ska vi gå på äventyrsbadet och leka av oss lite ;) Vilket då betyder att jag måste ut och hitta en bikini imorrn innan hon kommer hem. Snabba puckar. :) Det kommer bli jätte kul


Jag längtar jätte mycket tills det Himla Badet i Sundsvall ska öppna.

har ju lovat Zack att jag ska ta med honom dit i sommar och det är bara hålla vad man lovar. Men jag vet inte vem av oss som längtar mest. Jag eller han?!! Haha.
Kommer bli väldigt spännande att se när allt är klart. Har ju fått en liten privat förhandsvisning redan. Men då var ju inte allt riktigt klart. Men det kommer bli roligt iaf att vara där och bada. Mycket aktiviteter.

Nu ska jag kolla med Frida om det blir en lite promenix snart så man kan hoppa in i duchen och värma sig snart :P

Hejhej!

Inga kommentarer: