torsdag 6 maj 2010

Åh nu satte jag min på min lilla rumpa och lyxade på med ett glas vin! Man ska ju fira att det är helg har jag hört. Hihi.
Det var riktigt gott kan jag lova. Kommer få mig att riktigt slappna av och sova gott inatt.

Fanns inte så mycket för mig och Karin att göra på jobbet idag så vi tog ut en tidig dag för att sedan jobba igen det nästa vecka. Fair to me. Så himla mycket att göra nästa veka ändå så vi behöver nog tiden.

Efter jobbet iaf så satt jag mig och fikade i Charm en sväng och sen hem och laga mat åt tre hungriga magar! Lagade pannbiff och potatis. Riktigt gott. Och sen så hade Zack var nere hos granen och bakat en kladdkaka så det vart efterrätt med ;) Mycket gott!

Men nu ska jag dricka mitt vin och invänta morgondagen. Far nämligen hem till älsklingen och myser hela helgen!
kanske en tripp till Rättvik?! Why not! :)

Puss och kram

Inga kommentarer: