onsdag 31 mars 2010

Sitter nu färdigpackad och påklädd inför resan hem till Hogland igen. Det är ett jäkla farande på mig nu för tiden. Men så är det och det är så jag är van att leva så då får det bli så i framtiden oxå. Kanske när man får sig ett stadigt boende som man lugnar nerverna en stund :P

Igår gick jag en promenat till köpis, eftersom bilen är kvar hos mamma och pappa. Det var skönt ute och solen började titta fram. Gick runt och kollade efter nått roligt tills pappa fyller år men jag vet inte vart fantasin har tagit vägen. Kommer inte på någonting. Men det finns nog andra som har något bra bus på G :P Sen hälsade jag på Malin och Sara. trevligt och jag fick skjuts hem av Malin så jag slapp gå hem igen. Kände att min höft inte var riktigt hel, har gått ganska mycket i helgen.

Haha, och sen till det roliga. La mig på soffan och skulle läsa. Men hann jag läsa mycket, nopp :P somnade och sov i 2 timmar. Jag var riktigt trött tror jag. Sen hade jag ju svårt att sova på natten.

Nä nu måste jag skriva ner allt jag måste inhandla innan jag åker från Hudik till Hogland.

Trevlig Påsk!

Inga kommentarer: