torsdag 25 mars 2010

Idag har det var en bra dag, men jag har en hel del jobbigt framför mig... :P Måste packa upp all packning från stugan som jag hade med mig och det kommer ju ta sin lilla tid. Men det blir bra när det blir klart. Skönt med lite "sandra" ordning.

Jag åkte från Valbo vid halv tio imorse, jag var lite uttråkad och kände det var roligare att vara i Hogland med mamma än själv.
Vi åkte till stan efter att jag kommit hem oxå, fixa lite inför pappas kalas nästa vecka. Tårtdekoration, alkohålhaltiga drycker och lite små saker till skrollan :) Hon ska ju bo i sin gamla bur här i Hogland några dagar så blir min far glad :P Hihi.
Sen när vi kom hem så har jag installerat Photo shop på min dator. Skit nöjd att ha det själv och kunna testa och leka med bilder på kvällarna och slippa sitta i skolan.







Ni ser ju skillnaden :)

Nu ska jag ta och strula med FB som inte riktigt vill göra som jag vill.

Inga kommentarer: