måndag 15 mars 2010

Äntligen är dagen över och jag ligger i soffan och kollar på TV. Sjukt omotiverad till någonting just nu. Haft inredning på schemat och det är någonting jag definitivt inte vill jobba med i framtiden så dagens lektion var helt meningslös och jag lärde mig ingenting som gav mig något. (Negativa klubben).

Ska iaf ta tag i lite kommunikativt ledarskap idag och så. Måste bli klar känner jag.. Men det är tråkigt. Jag har så sjukt svårt att göra någonting som är hur tråkigt som helst, men jag måste la...

På onsdag så packar jag mina väskor och flyger vidare med. Ska bli kul och skönt. Känner mig så instängd nu. Måste bort från denna lilla by snart. Det blir drygt att vara här 24h om dygnet.

Min helg då, jo det ska jag säga att det var den bästa på väldigt länge. Har vart soligt och varmt ute.
Torsdag städade jag hela lägenheten som sagt, sen Lunha med Sara och fika med malin. Fredag vart det lunch på Köpis med Malin och Christer och sen lite shopping. :)
Lördag jobbade peter en sväng på förmiddagen så jag hängde med honom dit och kollade lite. Sen film och mys. Åka över till Christer en stund och spela Lips och snacka skit. Söndagen vart det en tur till Hemlingby och Biltema. Strosa lite och käka glass i solen. UNDERBART. Älskar våren. Sen for man ner till Leksand igen. Somnade rätt tidigt, vilket var mycket skönt.

Nu ska jag ta atg i lite jobb, käka lite, sen film ikväll! Något bra förslag??

Inga kommentarer: