onsdag 24 mars 2010

Home Sweet Home.

Härligt att komma hem och bara vara. Kommer vara en duktig flicka iaf och plugga grafiskt så det sprutar ut typsnitt ur öronen på mig. Måste verkligen klara provet, iaf nu när jag ska ha det muntligt... Shit.. Men det kommer nog gå bra. Har ju en och en halv vecka på mig att plugga.

Var på skolan en snabbis idag och fixade marknadsföringen med Emelie. Skönt att ha det gjort. Sen packade man ur stugan och drog norröver. Kom fram till Valbo och gick och hämtade Malin och så gick vi på IKEA och lunchade. Mums. Så nu är man mätt i magen ett tag framöver.
Nu sitter jag och planerar den 23 April. Hoppas att det går som vi vill. Vi skulle kunna ha så sjukt roligt! :) Men mer planering kommer imorrn.

Imorgon så ska jag ännu mera norrut än vad jag är nu, ska hem till Hogland och lämna av packningen från stugan och gå igenom alla och sortera. Vara en duktigt flicka. Sen promenad med mamma och hjälpa hemma städa lite efter som pappa fyller år nästa vecka. Hihi ;) Måste även sitta och planera lite bus och presenter :P
Kommer bli jätte kul.

Så nu måste jag sätta igång. För sen kommer älsklingen hem och då blir det inge planering.

Trevlig helg! :P Jag har iaf helg nu ;)

Inga kommentarer: