måndag 1 mars 2010

Idag bär det av till Leksand igen. Övervägde väldigt mycket igår, men jag tror det blir bättre att åka idag än att kliva upp och åka halv sju imorrn. Då är man trött och det kan vara dåligt väder. Kan vara skönt att komma och dona lite i stugan när Anna inte är hemma med.
Så det blir till att åka sen när jag har klätt på mig och blivit klar. Kanske man tar en tur till simhallen oxå och är lite duktig! :)

Igår åkte vi runt på Ö&B, Rusta, Dollar och Willys och handlade lite och strosade. Kul att bara vara och kolla och shoppa lite nödvändiga saker. Hittade även We Sing som jag vart jätte sugen på att köpa. Kul att ha till Wii. Så jag slog till och köpte det.


Testade det oxå på kvällen, och det var roligt. Mycket bra låtar.


Sen klippte jag mig ju i fredags oxå. Vart inte den drastiska förändringen jag hade tänkt mig. Men det var bra! :)

Nu ska jag ta och kliva upp och göra lite frulle och göra mig klar till att åka till Leksand. Hoppas boken har kommit så man kan göra lite nytta idag.

Inga kommentarer: