söndag 28 februari 2010

Godmorgon till ännu en söndag. Kommer bli en lugn och skön dag. Önskar man hade lite snacks att tussa på men det är väl lika bra att vara utan :P

Igår åkte jag ner till Valbo igen, och vi for och handlade och skulle göra gomat eftersom jag fyllde år i fredags :)
Sen vart det film och mys för hela slanten. Mysigare kväll får man leta efter. Drack champange och åt fläskfile. Mums.

Idag tänkte jag börja lite smått med min reflektion över stamning och sen vet jag inte vad som händer.
Ledig från skolan imorrn oxå. HÄRLIGT. Drar nog ner till Leksand och fixar lite och tränar! Hoppas den jävla boken har kommit nu bara då vi har hur många uppgifter som helst att göra innan torsdag.. :S Inte kul när det blir förseningar. Hela skolan beställde ju boken från Lundells och dom lovade 1 vecka. Och nu har det gått 1 och 1/2 och ingen bok syns till... Gaahh..
Men jag ska ringa och kolla imorrn och åka ner om den kommit. Annars är det onödigt.

Nu ska jag börja med reflektionen så jag blir klar nån gång.

Mys söndag på er alla!! ;)

Inga kommentarer: