torsdag 4 februari 2010

Igår när man kom hem från jobbet så vart det en omelett och lite te och sen ett hett bad med ett glas rött vin! En riktigt lyxvardag! Älsklingen skickade tyckte vi skulle mysa till det lite och bad mig köpa vin.
Vart en riktigt mysig kväll och en rätt så tidig kväll, då båda var helt slut. Man börjar komma in i rutinen nu och då blir jag bara mer och mer trött. Men det är bara en vecka kvar sen är man tillbaka i Leksand. Dock ser jag inte det positiva i det, men ändå.

Köpte mig en tekula igår med så äntligen fick jag smaka mitt nya te. Lingon, passionsfrukt och jordgubb. Mycket gott!! :)

På fredag drar man till sthlm, just nu är jag inte så värst taggad, men det kommer nog när man väl är på väg ner. Kommer träffa Bella direkt när jag kommer ner :) Det ser jag verkligen fram emot. Sakna!

Men nu ska jag piffa till mitt vackra yttre innan jag ska bemöta mysiga kunder och härlig personla. Snuskigt vad positiv jag var där :P haha.

Inga kommentarer: