onsdag 24 februari 2010

Tänkte ta och visa lite bilder från resan! Det vart många goda drinkar på båten, dock var dom inte så himla duktig på att göra en god Mojito, men den gick ner.

När vi kom i land i Riga så tog vi en taxi till Gamla stan och kollade in St peters kyrkan. Var upp i tornet och det var kul att se staden uppifrån. Mycket gamla orustade hus.


Vi hade inte var så duktig på båten och käkat frulle heller så vi var rätt hungriga. Vi irrade kring och visste inte riktigt vart vi skulle gå för att få god och inte allt för mättande mat. Men till slut hittade vi ett Salt n´pepper och det blev hemmagjord hamburgare och strips. Mycket gott.


Idag så är det marknadsföringsdagar i skolan. Jag är inte pepp för det alls och jag vet inte va det innebär. Men det visar sig. Skönt iaf att jag inte ska vara med på fredag.

men nu ska jag ta och klä på mig iaf och göra mig klar. Har sovmorgon idag. Härligt. Men jag vaknade ändå samma tid som alltid. Typiskt.

Inga kommentarer: